Popular Posts

Colaboradores

Blogger templates

RSS

About

DIARIO

                                                                 DIARIO
                                     YO,
                                     EN
                                     EL
                                 NEOLITO
                                   
  Hoy 7 de Octubre del 5.000a.C , me he levantado en mi casa, me he puesto la ropa,para desayunar he ordenado la vaca y he bebido leche y me he ido a cuidar el ganado.


Despues de un rato,he ido a recoger fruta para mañana,luego he venido a casa a dejar las frutas y a descansar un rato.


Al rato, he ido a pescar con una lanza. He pescado mucho, luego he ido a comerlos todos,después he ido a casa a prepararlos con el fuego.


Después de un rato,me he ido a dar un paseo por el bosque ,ademas en el boscue hay animales por ejemplo:
lobos.He estado con una lancha y una antorcha porque los lobos tienen miedo al fuego.


El sol se ha puesto y justo al regresar he visto un lobo y lo he cazado con mi lancha y mañana me lo comeré.
                                                                                      

Al final me he metido en la cama y he descansado hasta mañana.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

INTRIGA EN ANGKOR

                                               INTRIGA EN ANGKOR 

                                                                                 
 
 
Un dia unos investigadores querian encontrar el cocodrilo de angkor.Entonces fueron a Angkor y entonces fueron a la selva y uno de los investigadores se cayo y encontro un abujero.Fue más adentro y encontraron un rio entero de cocodrilo y eran de 4 especie distintas.A era de Venezia, el B era de Luxor, el C era de Angor y el D era uno de NuevaYork.Y como habian muchos solo encontraron 3 especies la y la de C el cocodrilo de Angkor estaba cazando y casi mato a un ayudante del investigador. 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

bruneiko kanarioa

                                               bruneiko kanarioa                                                                                  

Egun batean mutikoak ireki zuen leioa eta sartu zitzaion kanario bat bere logelan.Eskatu zion mutikoak aitari.
-Aita al naiz geratu kanario honekin mesedes.
Eta esan zuen baietz baina ondo zaindu beharko duela.
Hurrengo egunean aitari dei bat egin zioten eta deia hori zen txoriataz.
Orduan hurrengo egunean etorri zen beraien etxera limusina bat eta sartu egin ziren.
 
Orduan txinara etorri ziren eta emperadoreak esan zuen kanario hori bere semearena zela baina mutikoak ez nahi zuela kanarioa eta geratu zen ezpainiako mutila kanarioarekin.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

PAISAIAREN DESKRIBAPENA

                                       

 San Markos menditik hego mendebaldea kokatuta dago paisai hau.Bertan ikusten den paisaia mendikoa da,baina bertan bi baserri ikusten dira.


Koloreari dagokionez,,belarra berdea,etxeak txuriak eta gorriak,odeiak grixak dira,mendiak berde ilunak eta lurra pixka bat marroia.


Erliebeari dagokionez,erdian baserri bat dago,baserriaren goialdean bi mendi ikusten dira baina odeiak goian dagoela tapatzen du mendia.


Landarediari dagokionez,paisai honetan landaredi asko dagoela, batez ere belardiak eta zuhaitzak ere ditu.


Gizakiaren eraginari dagokionez,dena naturala da,baina ere herritara ere, bakarrik baserri batzuk ikusten dira.


Paisai hau zoragarria da eta oso polita, espero dut zuei ere gustatzea paisai hau.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS